Sayfalar

10 Şubat 2014 Pazartesi

              Uzay yolu dizisi üzerine Yazmak istiyorum biraz,
Bu dizinin digitürk dizi kanalında oynadığını herkes biliyor sanırım bilmeyenlerde burdan öğrensinler.
Bu diziyi digitürk abonesi olan herkes gerekli cihazlar ile sesleri veya filmi kaydedebilir gayet basit.
Ama nasıl kaydedildiği konusuna girmeyeceğim, Benim değinmek istediğim konu devamlı sünnetliğime laf atan ve görmek için can atan,Görmeden ölürsem gözlerim açık gider diyen nobby denilen lavuktur.Neymiş efendim sitesinde ilk defa restore etmişmiş bu diziyi ve sunmuşmuş vip üyelerine restore dediği şey ne biliyormusunuz (Stüdyoya falan gerek ) sese eac3to_more_gui programı ile fps değişikliği yapıyor buda maksimum 10 dakika.Digitürkten kaydedilen kayıttan alınan sesin fps si ya 24.00,25.00,veya 29.00 fps dir,İsmini verdiğim program ile bunu 23.976 ya çeviriyor ve mkv merge programı ile 720p olan görüntülü filme atıyor 100%99 filme cuk diye oturuyor.Oturmadığı zaman ki bu genelde olmuyor 2000 veya -2000 delay değerleri ile ses tam tamına oturuyor.Bu anlattıklarım maksimum 15-20 dakikanızı alır .
Uzay yolu dizisi nerde ise bitmek üzere nobby denilen lavuk  sesler onda mevcut istese 2 günde bütün sesleri 720p yapar ve sitesinde paylaşır ama yapmıyor Ağırdan alıyor çünkü neden daha çok para kazanmak için vip üyelerin süreleri bitsin yeniden üye olsunlar ve para versinler diye.Durmadan bana laf atıyor ben onu bunu bilmiyormuşum ulen ben isteyim ALLAH şahidim olsun sana bile senkron yaparım,Bu işin kitabını yazdım sana göndereyimde oku biraz bilgilen,Bizim bitirdiğimiz yolun başındasın daha sen.

Şimdi burdan verdiğim linkten 720p uzay yolu dizisini torrent olarak indirebilir ve brrip olarak daha nette paylaştıklarımdan sesi çıkarıp sizde yapabilirsiniz...
Bende hepsi 720p dual olarak var arşivimde ama upload problemim olduğu için paylaşamıyorum.
Linklerini verdiğim programları nette bulabilirsiniz indirme ve nasıl kullanılacağı hakkında .

Uzay yolu Konusuna görüntüsü bozuk olan riplerden resim çekip koymuş  Restoresyonsuz yazmış üzerilerine.Altına nette yıllardır olan 720p olan versiyondanda görüntü alıp koyup yazmış restoreli hali ,Bilmeyende  sanırki bu lavuğun stüdyosu var görüntüsü bozuk filimleri alıp görüntü kalitelerini yükseltip hd yapıp paylaşıyor.Arkadaşlar uyanın böylelerine para yedirmeyin.100 lerce vip üye indirmiş diye yazmış ,Halbuki  maksimum 3-5 i geçmez indirenler nasılmı biliyorum sitelerinde yorum yapmadan linkleri görüp indiremezsin ordan biliyorum ve görüyorum yorum yapanları.
Ordaki bazı saf iyi niyetli üyelere inanın acıyorum Nedenmi boşu boşuna para veriyorlar bunlara.
Vhs kaset alıyorlamışmış onunla 10 gün uğraşıyorlarmış sonrada viplere sunuyorlarmış,Yalan,Yalan,Yalan.
Vhs den yaptıkları filimleri satıyorlar yüksek paralara onları paylaşmıyorlar.
Paylaştıkları digitürk Mgm Ve moviemax kanallarından kayıt ettikleri sesler.



720p blueray link.

http://torcache.net/torrent/26E9B415B3BD54B9E3A4D6C25919A0A2605BE24D.torrent?title=[kickass.to]star.trek.season.1.3.remastered.bluray.720p.ac3

3 yorum:

  1. Yorumların çoğunu kendisi yapar o noby dürzüsü üyelerin adına.
    Oraya üye olanların şifresi o dürzünün elindedir özelini mözelini okur üyenin.
    İşine gelmeyen bir yazışma görürse de bann çeker.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlaşılmıştır adamın kişiliği...
      Yani diyorsunuz ki bu adam yavşak :)

      Bu arada teşekkürler bu değerli sunumlarınız için..

      Sil
  2. slm usta A takımı 1983 te cevrilmis dizinin türkçesi elinde varmı acaba simdiden tşk ederim benim harddiskime virus soktu bu noby lalesi 2tb harddiskim gitti torrent sitesinde paylasırıyorum diye sene 2006-2008 lerde de bb66 grubuna aynı seyleri yapmıstı hatırlayan hatırlar

    YanıtlaSil