Sayfalar

25 Ocak 2014 Cumartesi

Duyuru

                 Herkese selamlar saygılar.Birkaç gün önce burdan planet bb66 ya  ve nobby e 
edilen küfürler hakkında açıklamada bulunmak istiyorum.Bu küfürleri eden şahsı zaten kendileri biliyorlar benim alakam dışında oluşan olaylardı bunlar ilede yakından uzaktan alakam yoktu,Zaten küfürleri de silen bendim ve küfürleri iğrenç bulduğumu söylemeliyim herkesin ailesi anası bacısı hanımı var.Ben bana hangi ölçüde yaklaşılırsa o ölçüde tepki veririm kesinlikle aileyi karıştırmam.

Bu blogu kuran benim sahibide benim gizlimiz saklımız yok.Nobby nin öyle çok önemli bir bilgiymiş gibi söylemesi tuhaf .Çöplükçü kaptan denilen şahıs ise bende sonradan öğrendim ki Muzaffer yani planette beni haksız yere banlayıp hakaret ve küfürler yazan Nobby yi pohpohlıyan gaza getiren ve ona bir dönem ajanlık yapan muzaffer miş.Çöplükçü kaptan ile bağlantıları kestim kendisinide yazarlıktan sildim.Bu yanlış anlaşılmasın kimseden korkumuzdan değil,Bilakis ALLAH tan başka kimseye hesap vermem ve gözümün gördüğü hiç bir şeyden korkmam  ve çekinmem.Sadece küfür konusuna değindim,Bundan öncede nobby bana küfür ve ağır ithamlarda bulunmuştu aynı şey kendi ajanı tarafından kendisine yapıldı bu sefer,Etme bulma dünyası.

Gelelim site hackleme olaylarına,Eskicim.com,çöplükçü.com,çılgıntalebeler.com ve turkwestern e saldıran ve çökertmeye çalışan nobby nin kendisi idi,Her ne kadar bende birilerini bulup sitesine saldırtıp haclemek istesemde sonradan ALLAH ından bulsun diyerek boşverdim,Ama her ne hikmetse kendi eski ajanı ref5 denilen siteden birilerini planete ve nostljiye saldırtmış hacklemeye çalışmıştır,Dedim ya Etme Bulma dünyası diye.

Planetteki kaptan denilen şahıs sana ve filimlerine saygım olmasa bende bulunan yaklaşık 2000 e yakın filmini çoktan paylaşırdım .Paylaştıklarım varsa bile 10 geçmez kesinlikle benim uploadlarım değil bilakis alıntı filimlerdi alıntı olmayanlar ise sitende 2-3 ay nobby ve muzafferin şahsıma ait küfürlerini tutmandan dolayı paylaştıklarımdır.Dedimya 10 u geçmez diye bak araştır.Ben hiç bir zaman sözlerimde dokundurmalarımda planetteki mod ve adminleri hedef almadım.Tek Hedefim 6 yıl üyesi olduğum planett ile alavere ve dalavere ile aramızı bozan küfür ve hakaretler eden nobby dir.Kaptan ve Lancester  sitenizde Şu an Hakaret ve küfür yazdığınız Şahıs bensem eğer O küfür ve hakaretleri 2 ile çarpıp size geri iade ediyor ve sizi ALLAH a havale ediyorum.Yok ben değilsem ona sözüm yok.

 Can alıcı paylaşımlara devam edilecek ta ki nobby denilen küfürbaz şahıs Benden,Rusta61,Garip43, Ve XBülent ten Özür dileyip konu olarak paylaşana kadar.



                                                                                               Konu Yazarı Neksirdi










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder